מעמד מיוחד בבני ברק: מרכז הכשרה לאנשים עם מוגבלויות נחנך בעיר

אבי יעקב No Comments on מעמד מיוחד בבני ברק: מרכז הכשרה לאנשים עם מוגבלויות נחנך בעיר

'מרכז קדם' מבית מערך התעסוקה של אהל שרה עבר למשכן חדש ומרווח וחנך אותו באירוע מיוחד בשכונת פרדס כץ בבני ברק | במטרה לגרום לשילוב צוות המרכז מוביל סדר יום המתחיל בתפילה במניין יחד עם תושבי השכונה לצד שעות לימוד ומנוחה| תיעוד:

יעקב נחומי צילום: יעקב נחומי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך השבוע האחרון נחנך מתחם חדש של 'מרכז קדם' – מרכז להכשרה תעסוקתית לבני 21 ומעלה עם מוגבלויות קוגניטיביות. 'קדם', הינו נדבך מוביל בפעילות מערך התעסוקה של 'אהל שרה', והוא מעסיק שלושים וחמישה בוגרים עם מוגבלות קוגניטיבית ברמת תפקוד בינונית עד גבוהה בתחום התעסוקה הנתמכת, בטקס חנוכת הבית של המבנה החדש השתתפו ראש עיריית בני ברק, רב שכונת פרדס כץ הרב חיים זאיד, ראש מוסדות אהל שרה הרב אברהם גינזבורג, מנהלת הארגון הגב' מלכה וינברג, מנהלת מערך התעסוקה גב' מירי לוסטיג, מנהל מרכז קדם הרב יהושע בוקסבוים, וחניכי מרכז קדם ובני משפחותיהם.

מתוך מטרה לגרום לשילוב של המועסקים, צוות מרכז קדם מוביל סדר יום המתחיל בתפילה במניין יחד עם תושבי השכונה. לאורך שעות היום משולבים במרכז קדם שעות העבודה, יחד עם שעות לימוד בבוקר והפסקת צהריים למנוחה וצבירת כוחות. "בזכות אנשים כמוכם, בני ברק נחשבת לבירת העשייה לטובת אנשים עם צרכים מיוחדים", אמר ראש העיר.

רבה של שכונת פרדס כץ הרב חיים זאיד אמר: "מרכז כזה חשוב שנבנה בשכונה שלנו מסייע לכל השכונה ולא רק לחניכים של אהל שרה. תושבי השכונה מגיעים להתפלל כאן ויוצאים משתוממים מהפעילות הענפה של הרב בוקסבוים והצוות הנפלא שאתו, ומהחניכים שמתפללים בצורה יוצאת מן הכלל". אמר רבה של השכונה.

הרב אברהם גינזבורג ראש מוסדות אהל שרה בירך את המשתתפים וצוות מרכז קדם ואמר: "מרכז קדם עושה קידוש ה' גדול בכל יום. אני רואה לנגד עיני את הורי ז"ל שייסדו את הארגון ואני בטוח שהם נהנים למעלה לראות אותו פורח כך, אני רוצה להודות לכל מי שסייע, מנהלת הארגון גב' מלכה וינברג, מנהל מערך התעסוקה הגב' מירי לוסטיג שמובילה את המרכז במקצועיות תוך הבנה של הצרכים התעסוקתיים של הבוגרים ומבלי לוותר על תפילות ולימוד בצוותא, מנהלות המערכים והרב יהושע בוקסבוים מנהל מרכז קדם" אמר הרב גינזבורג.

הרב יהושוע בוקסבוים מנהל מרכז קדם הודה להנהלה על הגיבוי והתמיכה ואמר: "המרכז הזה נועד קודם כל להיות בית חם לאותם בוגרים עם מוגבלות קוגניטיבית ולמוקד תעסוקה עיקרי. כבר היום אנחנו רואים את פירות המרכז, עם אחוזים גבוהים של חניכים שמשתלבים במקומות עבודה במגוון תפקידים. זאת זכות להיות חלק מארגון שמאפשר פריחה של מרכז חשוב ומרגש כזה, ואני מאחל הצלחה רבה לכל אחד מהבוגרים ובני משפחותיהם" אמר הרב בוקסבוים וחתם את האירוע המיוחד.



0 תגובות